יום חמישי, 29 במרץ 2012

שיא ישראלי: 1200 מלגות חולקו לסטודנטים במטה יהודה


שיא ישראלי: 1200 מלגות חולקו לסטודנטים במטה יהודה
פורסם באתר בתאריך: 28/03/2012
השקעה חסרת תקדים של רשות מקומית בהשכלה הגבוהה: המועצה חילקה השבוע מלגות ל-1,200 סטודנטים תושבי מטה יהודה. ראש המועצה משה דדון: "ההשקעה בהשכלה הגבוהה בונה את עתיד האזור"

הדרך להצלחה עוברת במטה יהודה: סכום שיא של 1.2 מיליון שקל חולק השבוע כמלגות ל-1,200 סטודנטים תושבי המועצה בטקס שנערך בהיכל התרבות בקיבוץ צרעה. מטה יהודה הינה המועצה האזורית היחידה בישראל שמעניקה מלגות בסדר גודל כזה, ללא הבדל סוציו אקונומי ותוך שמירה על עקרון השוויון בין כל שכבות האוכלוסייה
הטקס נערך זו השנה השלישית, במעמד ראש המועצה משה דדון. כל סטודנט קיבל מלגת לימודים בסך 1,000 שקלים.

מדובר במספר שיא ובעלייה של כ-30 אחוז במספר המלגות שחולקו במטה יהודה בשלוש השנים האחרונות.
לשם השוואה: בשנה שעברה חולקו 920 מלגות ולפני כשנתיים, עם תחילתה של המסורת שהנהיג ראש המועצה, חולקו 850 מלגות. מספר המלגות שחולקו איננו סופי ובקרוב יחולקו עשרות מלגות נוספות לסטודנטים שעדיין לא השלימו את הליך הגשת המסמכים.

"מערכת החינוך במטה יהודה נמצאת בסדר עדיפות עליון", אמר ראש המועצה משה דדון לסטודנטים. "הקצאת המלגות היא רק דוגמא לעשייה החינוכית במועצה. אנו מקצים משאבים, בונים תשתיות ומובילים תוכניות פדגוגיות בהיקף חסר תקדים, החל מהגיל הרך ועד לאקדמיה.  הגידול במספר המלגות מעיד על העלייה העצומה במספר הסטודנטים תושבי מטה יהודה. אני גאה בכם. ההשקעה בהשכלה הגבוהה בונה את עתיד האזור כולו".

לכתבה המלאה >>

שלכם
ראש המועצה