יום שלישי, 28 ביולי 2015

"באנו ללמוד ולראות כיצד אתם פועלים"

"באנו ללמוד ולראות כיצד אתם פועלים"

פורסם באתר בתאריך: 14/07/2015
רשויות לומדות. ראש המועצה משה דדון אירח את עמיתו לתפקיד, גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית גליל עליון, וצוות מנהלי ועובדי המועצה
"למועצה האזורית מטה יהודה ולמועצה האזורית גליל עליון יש שפה משותפת. שתי המועצות פועלות לשימור הקרקע, לייצור חקלאי, להגנה על ההתיישבות. ה-A.N.D הערכי שלנו זהה ומכאן חשיבותו של סיור הלמידה היום. להפרות האחד את השני ולשאוב רעיונות שיתרמו לשתי המועצות", כך פתח בדבריו משה דדון, ראש המועצה האזורית מטה יהודה, את הסיור המשותף שנערך בשבוע שעבר בהשתתפות ראש המועצה האזורית גליל עליון, גיורא זלץ, ומנהלי אגפים ועובדים משתי המועצות.
בתמונה משה דדון וגיורא זלץ
"יש לך יכולת להסתכל לאנשים בעיניים ולהתוות את הדרך", השיב זלץ לדדון. "ההתמודדות של שתי המועצות מאוד דומה ובכל פעם לומדים משהו חדש. מה שחשוב הוא שגם לאחר הביקור יימשכו השיחות בין אנשי המקצוע שלנו. באנו ללמוד ולראות כיצד אתם פועלים. זו התחלה של קשרי ידידות ועבודה ואני מודה לך על האירוח".
תחילה הציג דדון את עבודת המועצה והערכים המובילים ובתוך כך את המאבקים שיהל לשימור הנוף והטבע, הצבת מערכת החינוך בראש סדר העדיפויות, הגיוס המשמעותי לצה"ל בקרב בנות ובני המועצה והיציאה לקצונה, היציאה המרשימה לשנת שירות (10 אחוז מכלל היוצאים לשנת שירות בישראל מגיעים ממטה יהודה), הקמת המשטרה הירוקה ותרומתה האדירה למטה יהודה, ההרחבות ביישובים, תנופת התיירות הכפרית ברחבי המועצה ופעילות החברה הכלכלית והיחידה לפיתוח כלכלי.

שלכם ראש המועצה