יום שני, 27 ביולי 2015

סיבה לביקור

מובילים בחינוךטקסי הסיום של בוגרי בתי הספר היסודיים והתיכונים במטה יהודה נערכו במעמד ראש המועצה משה דדון אשר כיבד בנוכחותו גם את מסיבת בוגרי י"ב בשריגים


עשרות מסיבות סיום התקיימו בחודש יולי בבתי הספר במועצה האזורית מטה יהודה וכמיטב המסורת כיבד ראש המועצה משה דדון בנוכחותו את טקסי הסיום של בוגרי בתי הספר היסודיים והתיכונים ובהם תיכון עין כרם, תיכון הרטוב, יסודי אבן העזר, יסודי השחר, יסודי ותיכון עין ראפה עין נקובה, יסודי הדסים ויסודי נווה שלום.
תמונה: משה דדון בטקס הסיום באבן העזר
"מטה יהודה מובילה בחינוך בזכותכם - צוותי הניהול, החינוך וההוראה, הנהגות ההורים, ההורים והתלמידים", בירך משה דדון. "כבר שש שנים וחצי שמערכת החינוך במטה יהודה נמצאת בראש סדר העדיפויות של המועצה, והתוצאות בהתאם. אני מאחל לבוגרי התיכונים המשך הצלחה בשירותם הצבאי, הלאומי או האזרחי. אני מאחל לכולנו עוד שנים רבות של הישגים מרשימים בחינוך. חופשה נעימה לכולם".
בתוך לוח הזמנים הצפוף הגיע דדון גם למסיבת בוגרי י"ב מועצתית אשר נערכה בבריכה ביישוב שריגים, שוחח עם הבוגרים ואיחל להם הצלחה באופן אישי. "אני גאה לראות בני נוער מכל רחבי המועצה שמגיעים למסיבת הבוגרים מדי שנה. זו מסורת שמחזקת את הקשר בין בוגרי בתי הספר ופותחת דלת לשיתופי פעולה. מטה יהודה התברכה בבוגרים ערכיים בעלי מודעות חברתית גבוהה ואני בטוח שתמשיכו להיות חלק מהקהילה ולתרום לה מכישוריכם הרבים".
מסורת של סיורים
השתתפותו של דדון במסיבות הסיום ונוכחותו במסיבת הבוגרים היא חלק ממדיניותו ארוכת השנים במועצה 'לצאת אל השטח' ולהתרשם מקרוב בנעשה במוסדות החינוך. באופן זה נוצר קשר ישיר ובלתי אמצעי בין ראש המועצה למנהלים, לצוותים, להורים ולתלמידים, שמייצר שיח מתמיד על מערכת החינוך ועל הצרכים העולים.
תמונה מטקס הסיום באבן העזר

לכתבה המלאה >>

שלכם
ראש המועצה
משה דדון

אין תגובות: