יום שבת, 21 באפריל 2012

הקס''ם של משה דדון


הקס''ם של משה דדון
פורסם באתר בתאריך: 19/04/2012
השבוע הוגשו למשרד החינוך האישורים לקראת הפיכת בית הספר למוכר ורשמי במטה יהודה, לאור סיכום עקרוני בין המועצה למשרד החינוך. אישור סופי אמור להתקבל בקרוב * המהלך התאפשר הודות להתערבותו של ראש המועצה, משה דדון, שקידם והסיר את המכשולים הביורוקראטיים שהערימו במבשרת ציון * דדון: "בית הספר מעשיר ומגוון את העשייה החינוכית במטה יהודה" * העיתונאי צ'יקו מנשה, הורה בבית הספר: "מדובר בבשורה של ממש"

משה דדון: "לאחר שבמבשרת חזרו בהם מהסיכום שהושג לפני מספר חודשים פעלנו יחד עם משרד החינוך להמשיך ולהפעיל את בית הספר תוך שמירה על הצביון החינוכי במרחב מטה יהודה. אנו שמחים על ההכרה הרשמית אשר מעשירה ומגוונת את העשייה החינוכית במועצה" 

בית הספר קס''ם הפך השבוע סופית לבית ספר מוכר ורשמי במעלה החמישה במטה יהודה, לאחר שקיבל אישור סופי ממשרד החינוך. תחילתו של התהליך, בקשיים ביורוקראטיים לא מבוטלים בהם נתקל בית הספר במועצת מבשרת ציון. לאחר סיכום שהושג בין מועצת מטה יהודה למבשרת ציון לפיו ימוקם בית הספר במבשרת כבית ספר על-אזורי, חזרו בהם במבשרת מהסיכום והודיעו כי לא יאפשרו את הפעלת בית הספר ביישוב.

לאור זאת, החליט משה דדון, ראש המועצה האזורית מטה יהודה, לקלוט את בית הספר המצליח אל מערכת החינוך האזורית ולהופכו למוסד מוכר ורשמי. דדון, שחרת על דגלו את נושא החינוך כראשון במעלה, מרחיב בכך את מגוון האפשרויות הציבוריות שעומדות לרשות המשפחות המתגוררות בכל פרוזדור ירושלים.

"בית ספר קסם פועל כבר שנים רבות במטה יהודה", אמר השבוע דדון. "לאחר שבמבשרת חזרו בהם מהסיכום שהגענו אליו לפני מספר חודשים, פעלנו יחד עם משרד החינוך ובית הספר במטרה להמשיך ולהפעילו תוך שמירה על הצביון החינוכי במרחב מטה יהודה. אנו בוחנים בחיוב כל יוזמה ופרויקט בתחום החינוך שעומד בראש סדר העדיפויות ושמחים על ההכרה הרשמית בבית הספר אשר מעשירה ומגוונת את העשייה החינוכית במועצה".

בכירים במשרד החינוך בירכו גם הם על הצלחת המהלך של דדון. רן כהן אהרונוב, הורה ואיש חינוך שעומד בראש עמותת בית הספר, מסר: "הרווח כולו של מטה יהודה, של משה דדון ושל בית הספר. לשמחתנו, גם תושבי מבשרת ציון והסביבה יוכלו כעת ליהנות מבית ספר איכותי במרחק חמש דקות מביתם, ובסביבה כפרית שאין מתחרה לה".

. . . 


שלכם
ראש המועצה מטה יהודה