יום שבת, 21 באפריל 2012

הישג חסר תקדים לרקדניות הבלט במטה יהודה: פרסי האקדמיה האמריקאית לבלט הוענקו לתלמידות 'יד חריף


הישג חסר תקדים לרקדניות הבלט במטה יהודה: פרסי האקדמיה האמריקאית לבלט הוענקו לתלמידות 'יד חריף
פורסם באתר בתאריך: 18/04/2012
הישג חסר תקדים לרקדניות הבלט במטה יהודה: פרסי האקדמיה האמריקאית לבלט הוענקו לתלמידות 'יד חריף':

טקס פרסי הביצוע של האקדמיה נערך לראשונה במטה יהודה. תלמידות מגמת הבלט במרכז 'יד חריף' הרשימו את בכירי האקדמיה וזכו במדליות זהב וכסף על הרמה המקצועית הגבוהה. משה דדון: "ההכרה הבינלאומית במרכז 'יד חריף' ניתנה בזכות השקעה אדירה בפיתוחו "

במקביל לחלוקת המדליות העניקו מועצת מטה יהודה ועמותת 'יד חריף' מלגת השתתפות לכל תלמידה שלקחה חלק בטקס פרסי הביצוע, לקול תשואות בני משפחה ואורחים מן המועצה ומחוצה לה

הישג חסר תקדים לתלמידות מגמת הבלט במרכז 'יד חריף' במטה יהודה: ביום שישי (30 במרץ) נערך לראשונה טקס פרסי הביצוע של האקדמיה האמריקאית בהיכל התרבות בקיבוץ צרעה. במהלך הטקס נערך מופע שארך כשעה, במהלכו הציגו התלמידות את התרגילים בהתאם לשיטת האקדמיה שאומצה במרכז ומחולקת לרמות ביצוע.

התרגילים הוצגו לפני הגב׳ מרל ספל, בוחנת בכירה באקדמיה האמריקאית בקליפורניה ובפני פאנל מורים נוסף של האקדמיה בישראל.

בסיום המופע כינסה הבוחנת את התלמידות והצהירה מול הצופים הגאים כי "צפתה בהופעה מקצועית ברמה גבוהה מאוד". הבוחנת ציינה לשבח את המורה שירי כץ, על שהביאה את התלמידות למצוינות מקצועית והעניקה לכל התלמידות מדליות זהב וכסף. הרמה המקצועית הגבוהה שהוצגה באה לידי ביטוי גם נוכח העובדה כי אף תלמידה לא קיבלה מדליית ארד.

"ההכרה הבינלאומית במרכז 'יד חריף' ניתנה בזכות השקעה אדירה בפיתוחו, תוך אימוץ שיטות לימוד מתקדמות ובהם שיטת האקדמיה האמריקאית לבלט", אמר ראש המועצה משה דדון. "מאז פרשה המועצה את חסותה על יד חריף נפתחות מחלקות חדשות שחושפות את אמנות הריקוד בפני כל. אנו גאים בזכייתן של תלמידות מגמת הבלט ובטוחים כי הישגים נוספים יירשמו גם בהמשך".

במקביל לחלוקת המדליות העניקו מועצת מטה יהודה ועמותת 'יד חריף' מלגת השתתפות לכל תלמידה שלקחה חלק בטקס פרסי הביצוע, לקול תשואות בני משפחה ואורחים מן המועצה ומחוצה לה.

***





ראש המועצה