יום שני, 23 באפריל 2012


מטה יהודה נצבעה כחול לבן
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשותו של ראש המועצה משה דדון בתאריך: 23/04/2012
כמיטב המסורת ערכו מאות ילדים מגני הילדים במועצה פעילויות משותפות לקראת יום העצמאות. משה דדון: "האחדות, הפולקלור וגאוות היחידה במטה יהודה - דוגמא ומופת לכל עם ישראל"

ילדי הגנים במועצה האזורית מטה יהודה קיבלו השבוע את יום העצמאות באירועים משותפים שהתקיימו בחמישה מוקדים ברחבי המועצה. למעלה מ-90 גנים לקחו חלק בפעילויות שנערכו בזכריה, טל שחר, צובה, צור הדסה ונס הרים. כ-200 ילדים הגיעו לכל אחד מהמוקדים יחד עם הצוותים החינוכיים וההורים ויצרו אווירת חג ססגונית.
אירועים אלה יצאו אל הפועל בעקבות המלצות התוכנית האסטרטגית לחינוך לפיהן תפעל המועצה ליצירת גאוות יחידה אזורית וחיזוק תחושת השייכות למטה יהודה ולמדינת ישראל, כבר מהגיל הרך.

הטקסים הועברו על ידי המורות למוסיקה במסגרת התוכנית לריתמיקה שפועלת לאורך השנה בגנים והונחו בשיתוף על ידי צמדי גננות מהגנים הממלכתיים והממלכתיים דתיים. במועצה ציינו כי "שיתופי הפעולה עוברים כחוט השני מהרשות המקומית יחד עם מפקחי משרד החינוך, הגננות, הסייעות והצוותים. מטה יהודה הינה כור היתוך שמבטא תחושת שייכות למועצה ולמדינה".

במהלך האירועים נערכו תפילות לשלום המדינה, ריקודים ושירים. כל גן הכין מתנות למדינה (פרחים, יונת שלום, ברכות) שהוגשו על רקע שירי ארץ ישראל. לסיום, נערך, כמדי שנה, טקס הפרחת הבלונים המסורתי עם ברכה למדינה.

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, משה דדון, אמר כי אירועים אלה מצביעים על עוצמתה של המועצה. "האחדות, הפולקלור וגאוות היחידה במטה יהודה הינם דוגמא ומופת לכל עם ישראל. העשייה ביישובים חיה ונושמת חינוך כבר מהגיל הרך".

לכתבה המלאה >>


 שלכם
ראש המועצה
משה דדון