יום שבת, 7 באפריל 2012

נחנכה ספריית בית הספר 'הדסים'


נחנכה ספריית בית הספר 'הדסים'
פורסם באתר בתאריך: 04/04/2012
למעלה מ-2,000 כותרים וספרי עיון ובהם ספרי העשרה באנגלית שרכשו ההורים הוצבו בספריה החדשה שנחנכה במעמד ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון ונציג המשפחה התורמת פרופ' דוד הרמן

בספרייה החדשה ישנם כעת למעלה מ-2000 כותרים וספרי עיון רבים שנעטפו על ידי תלמידי כיתות ב' והוריהם במסגרת פרויקט מעורבות חברתית אותו מוביל בית הספר.

מסורת ארוכת שנים של עידוד וטיפוח הקריאה בבית הספר 'הדסים' רשמה בשבוע שעבר שיא נוסף עם חנוכת הספרייה החדשה בבית הספר שנבנתה מתרומת 'קרן גוטסמן' בשיתוף המועצה האזורית מטה יהודה. טקס הפתיחה החגיגי התקיים במעמד ראש המועצה משה דדון , נציג קרן גוטסמן, פרופ' דוד הרמן, ראש מנהל חינוך שרונה בר-נס, מפקחת בית הספר אינה זלצמן, מנהלת בית הספר תקוה קרואני, נציגי עמותת ההורים ונציגות וועד הישוב. האורחים התקבלו לצלילי מקהלת התלמידים ומופע מחול של להקת בית הספר ולא הסתירו את התרשמותם הרבה מעיצוב הספרייה שתוכננה על ידי אדריכל רוני פרידמן. במקום נוצר חלל נעים וחמים המזמין את הקוראים להיכנס ולהישאב אל עולם הספרים. לתהליך בניית הספרייה הייתה שותפה עמותת הורי בית הספר 'הדסים' שרכשה במהלך השנים האחרונות ספרי העשרה לספריית האנגלית ותמשיך ללוות ולתמוך בהפעלת הספרייה גם לאחר פתיחתה. בספרייה החדשה ישנם כעת למעלה מ-2000 כותרים וספרי עיון רבים שנעטפו על ידי תלמידי כיתות ב' והוריהם במסגרת פרויקט מעורבות חברתית אותו מוביל בית הספר.

ראש המועצה משה דדון בירך את הנוכחים ואמר כי "עידוד וטיפוח הקריאה בבית הספר 'הדסים' דוחף את התלמידים להצלחה ומביא עמו הישגים וגאווה רבה למטה יהודה. בעידן טכנולוגי מתקדם יש לשים את הדגש על טיפוח הקריאה כבסיס להצלחה ולמצוינות. בהזדמנות זו אנו מודים לקרן 'גוטסמן' על התרומה הנכבדת להקמת הספרייה".

לכתבה המלאה >> 

 

 
שלכם ראש