יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

שר הרווחה משה כחלון ביקר במטה יהודה

השר ערך ביקור עבודה והתרשם עמוקות מפעילות אגף הרווחה. ראש המועצה משה דדון: "אנו מקיימים שיתוף פעולה הדוק עם משרד הרווחה"
 
שר הרווחה משה כחלון ערך השבוע ביקור עבודה במועצה האזורית מטה יהודה במהלכו הביע הערכה רבה לפעילות הרבה באגף הרווחה. הביקור החל בסיור במשרדי האגף המשופצים. השר התרשם מהנגישות והמרחבים באגף והמשיך לפגישת עבודה במהלכה הושם דגש על מתן תקציבים מיוחדים של המשרד לפרויקטים במועצה. את הביקור סיים השר בחוות אורי שבשדות מיכה במהלכו שמע על קשרי עבודה מצוינים בין המועצה לאנשי החווה.

השר סיכם את ביקורו והבטיח כי בין המועצה למשרד הרווחה יתקיימו שיתופי פעולה חיוביים. את הביקור ליוותה הנהלת המועצה בראשות ראש המועצה משה דדון, מנהל מחוז ירושלים במשרד הרווחה יורם אזולאי, מנהלת אגף הרווחה במועצה דפנה בירן – אשתר וצוות האגף.

דדון: "השר התרשם בביקורו מהעשייה הרבה המבוצעת באגף הרווחה של המועצה האזורית מטה יהודה. יחד איתו נערך דיון בסוגיות החשובות למועצה למען תושבי מטה יהודה. יחד עם משרד הרווחה אנו מקיימים שיתוף פעולה הדוק והתוצאות נראות מדי יום במרכזים, במועדונים ובכל פעילות שמפעיל אגף הרווחה".
 
החלה חלוקת אמנת השירות לתושבים

בשנה האחרונה גיבשו ראש המועצה משה דדון ומנהלת אגף הרווחה דפנה בירן אשתר אמנת שירות בנושאי רווחה. האמנה מחולקת בימים אלה לכל בתי האב במועצה ובה ניתן למצוא את השירותים הרבים שמציע האגף למגוון אוכלוסיות: הגיל הרך, ילדים ונוער, משפחה, צרכים מיוחדים, קהילה וגיל הזהב. כמו כן ניתן למצוא באמנה חזון, התחייבות לשירות מקצועי ואמין, פירוט ופרטי התקשרות עם הנהלת האגף, מזכירות ורכזי נושא ומסגרות.

מנהלת אגף הרווחה דפנה בירן – אשתר: "אנו מודים לכל אותם מתנדבים שפוקדים בימים אלה את בתי התושבים ומחלקים את האמנה. האמנה מפרטת את התשתית הרחבה של השירותים החברתיים שמציעה המועצה בהתאם לצרכים החל מהגיל הרך ועד לגמלאים, תוך הפעלת תוכניות למניעת קשיים תפקודיים והעצמת אוכלוסיות באמצעות סדנאות, הדרכות ופיתוח קהילתי".

חלוקת אמנת שרות של אגף הרווחה