יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

כדורשת: הספורט שכבש את נשות ישראל מגיע למטה יהודה

נשות מטה יהודה שומרות על כושר: משחק הכדורשת מגיע למועצה ומציע פעילות ספורטיבית וחווייתית לנשים בכל הגילאים. משה דדון: "הפעילות מקדמת אורח חיים בריא באמצעות גיבוש קהילתי וחברתי"

אלפי נשים ברחבי הארץ נוהרות מדי שבוע אל אולמות הספורט הקהילתיים, מתאמנות ומשתתפות במשחקי כדורשת. כעת מצטרפות אליהן גם נשות מטה יהודה.
 
מזה ארבע שנים פועלת ליגה ארצית המאגדת עשרות קבוצות מכל רחבי הארץ. מעבר לפן הספורטיבי והחשיבות של עיסוק בפעילות גופנית במסגרת השמירה על אורח חיים בריא הרי שההשתתפות בקבוצת כדורשת נשים ובליגה פעילה מזמנת חוויות כמו משחק משותף, אחווה קבוצתית ועבודת צוות לצד האספקט התחרותי והשאיפה להישגים. בסיום כל ערב נפגשות הבנות לכוס קפה קבוצתית ובין קבוצתית.
 
מחלקת הספורט במועצה האזורית מטה יהודה קוראת לכל נשות האזור לקחת חלק באימונים של קבוצת כדורשת הנשים המתגבשת בימים אלה במועצה.

לשם כך, יתקיים ערב התנסות בחסות המועדון הישראלי לכדורשת נשים, הגוף המפעיל את הליגה הארצית.
 
הערב יתקיים ביום רביעי, 23 בנובמבר 2011 באולם הספורט הסמוך למועצה. לערב יגיעו נציגות המועדון, יסבירו את חוקי המשחק, יספרו מעט על הליגה, ויתנו למשתתפות את ההזדמנות להתנסות במשחק. זהו ערב שכולו ספורט וכיף.
 
משה דדון, ראש המועצה האזורית מטה יהודה נתן את ברכתו למהלך ואמר השבוע: "הפעילות מקדמת אורח חיים בריא באמצעות גיבוש קהילתי וחברתי. המועצה פועלת לקידום הספורט העממי ובכללו משחק הכדורשת. המשחק מתאים לתפיסה המקדמת שיתופי פעולה בקרב תושבי ותושבות המועצה. אני קורא לנשים להצטרף לפעילות".
 
משחק ידידותי וחוויתי
משחק הכדורשת מבוסס בעיקרו על משחק הכדורעף הוותיק והטוב. בדומה לכדורעף גם בכדורשת ניצבות על המגרש שתי קבוצות זו מול זו כשרשת בגובה 2.24 מ' מפרידה ביניהן. בכל רגע נתון במשחק רשאיות להתייצב על המגרש 6 שחקניות כאשר חילופים מתבצעים במהלכו. מטרת המשחק היא להפיל את הכדור במגרש של הקבוצה היריבה. ההבדל בין שני המשחקים הוא שבעוד שבכדורעף הכדור מוחזר בחבטה לצד השני הרי שבכדורשת הוא נתפס...



לכתבה המלאה>>