יום שבת, 24 באוגוסט 2013

קייטנה אמנותית

קייטנה אמנותית
פורסם באתר בתאריך: 30/07/2013
קייטנת האומנויות במרכז 'יד חריף' התקיימה זו השנה השנייה בהשתתפות כ-40 תלמידי כיתות א' עד ד' ממטה יהודה

במועצה האזורית מטה יהודה מסכמים השבוע בסיפוק את קייטנת האומנויות שהתקיימה ב'יד חריף' ובה השתתפו כ-40 תלמידי כיתות א' עד ד'. זו השנה השניה בה נערכת הקייטנה במהלך שלושה שבועות בחודשי הקיץ. "הילדים חוו והתנסו מדי יום בשלל פעילויות צילום, ציור, פיסול, תנועה, תיאטרון, סייף, בישול, ג'אגלינג והתעמלות אקרובטית", מסר מנהל המרכז טל בן אור."סיימנו בהתרגשות את הקייטנה השנייה ב'יד חריף' ואנחנו עם הפנים לפתיחת שנת פעילות עשירה בחוגים ואירועים בקהילה".

אילנית מאיר, מורה לבובנאות ב'יד חריף' ורכזת הקייטנה: "בנינו מערכת פעילויות אטרקטיבית שאיפשרה למגוון עצום של ילדים לחוות את העשיה האומנותית במשך ימי הקייטנה. גייסנו את מיטב האומנים והיוצרים שעובדים במרכז ובאזור, תוך העברת סדנאות מדהימות. רוב הפעילויות הן חלק מהעשייה השנתית ביד חריף".

בלשכת ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון בירכו את העושים במלאכה: "המרכז הוא חלק מחיי החינוך, התרבות והפנאי במטה יהודה. הקייטנה  משתלבת במציאות החדשה אותה יוצרת המועצה באמצעות 'יד חריף' עבור תושבי מטה יהודה. זהו חלק בשמירה על הרצף החינוכי-ערכי במהלך חופשת הקיץ עבור הילדים וההורים במטה יהודה".

הקייטנה אורגנה על ידי צוות המרכז בעזרת הנהגת ההורים של בית הספר הרטוב במשך שלושה שבועות של יצירה, הנאה וחוויה. במרכז מוסיפים כי "הקשר ההדוק עם הנהגת ההורים של 'הרטוב' הוביל גם לפתיחת חוגים בימי ג' בתחומי אומנות, מחול, קפוארה וג'גלינג".

פעילות הקייטנה ב'יד חריף' מצטרפת לקו שמובילים ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון ומנהל מרכז 'יד חריף' טל בן אור ששמים דגש על הרחבת הפעילות המקצועית ובאמצעות פתיחת מחלקות חדשות לילדים, נוער ומבוגרים והרחבת הפעילות במחלקות הקיימות לצד החיבור לקהילה.

מלשכת ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון נמסר עוד, כי "החיבור של יד חריף כגוף מקצועי עם קהילת התושבים מניב תוצאות נפלאות. זהו פרויקט נוסף המבטא את חיבור המרכז לקהילה ויוצר מנוף לקידום והעצמה של הילדים בתחומי האומנות. בשנה הקרובה נמשיך ונעמיק את הפעילות במרכז וביישובי מטה יהודה".

רישום לפעילות תשע"ד
במרכז 'יד חריף' מתקיים בימים אלה רישום מוקדם לחוגי תשע"ד בתחומי מחול, מוסיקה, תאטרון, אמנות, ציור, קפוארה ג'גלינג וצילום. כמו כן מתבצע רישום מוקדם לחוגי התעמלות אקרובטית וסייף שמפעיל המרכז באולם הספורט בשריגים. הרישום המוקדם יימשך עד ה-9 באוגוסט. לפרטים נוספים: 9908889/891.
 





שלכם
ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון