יום שלישי, 17 ביולי 2012

מובילים בחינוך: אולללללללה


מובילים בחינוך: אולללללללה
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המעוצה משה דדון בתאריך: 17/07/2012
לעיני כ-2,000 צופים נערך בשבוע שעבר מופע הסיום של מרכז 'אולה' * 500 מתעמלים, רקדני קפוארה ואקרובטים חישמלו את הקהל במגוון תרגילים * דדון: "נמשיך לסייע למרכז החשוב ולהגשים על ידי כך את חלומותיהם של כל המשתתפים המוכשרים"

"מרכז אולה גדל, משתכלל ומשתדרג ויחד עם זאת ממשיך לשמש כבית וכחממה לקהילה", במילים אלה סיכמה נציגת ההורים רקפת חולדאי את שנת הפעילות של מרכז 'אולה' בטקס סיום מחשמל שנערך באולם האירועים בבית הבנים בכפר מנחם.

במרכז 'אולה' הפועל ממושב טל שחר שלושה בתי ספר: בית ספר לריקוד, בית ספר להתעמלות ובית ספר לקפוארה. בכל אחד מבתי הספר מגוון מסלולים מקצועיים ומגוון פעילויות לכלל האוכלוסייה: בלט קלאסי, מחול יצירתי, ברייקדאנס, ג'אז, פיטבול, פילאטיס, יוגה, מחול מודרני, פלדנקרייז, עיצוב וחיטוב, אירובי, זומבה, גאגא ועוד.

כ-2,000 איש הגיעו בשבוע שעבר למופע ומילאו את האולם עד אפס מקום. האווירה היתה משפחתית וחמה. כ-500 מתעמלים, רקדני קפוארה ואקרובטים, הובילו הופעה חד-פעמית בביצועים מרהיבים לקול מחיאות כפיים סוערות, שלא פסקו במהלך כל ההופעה.

ראש המועצה משה דדון נכח באירוע ואמר כי זהו יום חג לתושבים במטה יהודה. "הנוכחות כאן מדהימה. מרכז אולה הוא מרכז תרבותי מקצועי, ואנו גאים לתמוך בו. נמשיך לסייע למרכז החשוב ולהגשים על ידי כך את חלומותיהם של כל המשתתפים המוכשרים".

לכתבה המלאה >>




שלכם
ראש המועצה
משה דדון