יום שלישי, 24 ביולי 2012

מסע ג'יפים ראשון לנשים במטה יהודה: מלכות הלב הירוק


מסע ג'יפים ראשון לנשים במטה יהודה: מלכות הלב הירוק
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 24/07/2012
רחל הראל, פקחית סביבה במועצה האזורית מטה יהודה, שבה לאחרונה עם חוויות ממסע 'מאגמה צ'אלנג' בארמניה * ראש המועצה משה דדון שמע את סיפורה ובקרוב ישיק את מסע 'מלכת הלב הירוק' שיוקדש כולו לתושבות מטה יהודה
 
"בצוות שלי הייתה מדריכת הכושר ענת הראל, קרנית גולדווסר ומדריכת הפילאטיס דליה מנטבר, אבל לרגע לא הרגשתי שונה. היו לי חששות להיות עם סלבס בג'יפ אחד אבל מהרגע הראשון שנכנסנו לג'יפ דיברנו בגובה העיניים. כולן שוות בעיני כולן ונותנות מעצמן את הכול לטובת הצלחת המסע"

"בקרוב, בחסות ראש המועצה, ייצא לדרך מסע מלכת הלב הירוק בין נופיה הירוקים והקסומים של מטה יהודה. בקרוב יחל הרישום ובמועצה מכוונים גבוה במטרה לצרף 160 נשים ב-40 ג'יפים"

"באמצע הלילה, על הר בגובה של 4,000 מטר מעל פני הים, כשסביבי עשרות נשים צוהלות, נסגר המעגל. לפני עשור בדיוק ניסיתי להתקבל למסע ללא הצלחה. הפעם, הגעתי נחושה וידעתי מהרגע הראשון שאני הולכת להצליח בגדול".

מלאת התרגשות מתארת רחל הראל (49), פקחית סביבה במועצה האזורית מטה יהודה את מסע 'מאגמה צ'אלנג' בארמניה אליו יצאה בחודש שעבר יחד עם עשרות נשים מכל רחבי הארץ.

מאגמה צ'אלנג' הוא מסע אתגרי ברכבי שטח המיועד לנשים. הוא דורש התמודדות עם אתגרים, סיבולת והרבה כוח רצון. המסע לארמניה החל ב-14 ביוני. במשך 11 יום ניווטו הנשים את דרכן בג'יפים בין נופיה הקסומים של המדינה הגובלת בגאורגיה, טורקיה, אזרבייג'אן ואיראן.

הראל מספרת, כי בסוג מסע שכזה, כל אישה מביאה לידי ביטוי את היכולות והחוזקות שלה ושמה בצד את הרזומה והקריירה. "בצוות שלי הייתה מדריכת הכושר ענת הראל, קרנית גולדווסר ומדריכת הפילאטיס דליה מנטבר, אבל לרגע לא הרגשתי שונה. היו לי חששות להיות עם סלבס בג'יפ אחד אבל מהרגע הראשון שנכנסנו לג'יפ דיברנו בגובה העיניים. כולן שוות בעיני כולן ונותנות מעצמן את הכול לטובת הצלחת המסע".

האתגר הבא: מסע 'מלכת הלב הירוק' במטה יהודה
לאחר החזרה לארץ, עמוסת חוויות, פגשה רחל את ראש המועצה משה דדון וסיפרה לו על המסע לארמניה. דדון הקשיב וכך נולד הרעיון להוציא לדרך את מסע מלכת 'הלב הירוק' עבור תושבות מטה יהודה. בקרוב, בחסות ראש המועצה, ייצא לדרך המסע הראשון בין נופיה הירוקים והקסומים של מטה יהודה. בקרוב יחל הרישום למסע ובמועצה מכוונים גבוה במטרה לצרף 160 נשים, תושבות מטה יהודה, ולצוותן ב-40 ג'יפים.

....



שלכם
ראש המועצה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה