יום שני, 23 בספטמבר 2013

מועצת החכמים

מועצת החכמים
פורסם באתר בתאריך: 28/08/2013
שרות מתקדם חדש מאפשר לתושבים לקבל הודעות SMS מהיכל התרבות וממרכז 'יד חריף' ישירות לטלפון הנייד * נמשכת חלוקת המחשבים הניידים ב'עין כרם', 'אור' ו'הרטוב' ושדרוג הכיתות במערכות ממוחשבות חכמות 

מערכת קשר בין היכל התרבות ומרכז 'יד חריף' לתושבים, שעושה שימוש בטלפון הסלולרי החכם. המועצה האזורית מטה יהודה מציעה בימים אלה שרות נוסף ומתקדם שיעזור לחבר את התושבים לנעשה בתחומי התרבות. השירות מתבסס על מכשירי הסמארטפון של התושבים ומאפשר למועצה להעביר לתושבים שירצו בכך הודעות טקסט המכילות קישור לדפי מידע סלולריים עם תכנים על אירועי תרבות נבחרים, חוגים ומופעים.

תושב שיבחר להצטרף לשירות ויאשר זאת, יקבל מעת לעת הודעות סמס עם קישור. לאחר לחיצה על הקישור ייפתח הדף הסלולרי עם כל המידע הרלוונטי בנושא הנדון (טקסט, תמונות, וידאו, דף סקרים, מפת ניווט, טופס פרטים וכו').

שירות זה יאפשר למועצה להעביר לתושבים מידע איכותי, ממוקד ומהיר אודות האירועים, ולתושב להתרשם מהתוכן המוצע לו, להתקשר, להזמין, לצפות בוידאו קצר ועוד. בדרך זו פותחים במועצה ערוץ תקשורת איכותי, זמין ומיידי לתושבים, נוסף לערוצים הקיימים ובהם אתר האינטרנט, עמוד הפייסבוק, ניוזלטרים ועוד. במטה יהודה מדגישים כי השירות חינמי לתושבים.

ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון: "מטה יהודה צועדת כל הזמן קדימה ועושה שימוש בטכנולוגיות חדשות. אנו שמחים להעניק לתושבים שירות מתקדם חדש אשר יחזק את הקשר שלהם להיכל התרבות ולמרכז לאומנויות 'יד חריף'. המהפכה הטכנולוגית במטה יהודה נמצאת בעיצומה בתרבות, בחינוך, בתיירות, ברווחה ובשלל תחומי החיים. הבסיס הוא הרצון להמשיך ולהוביל בשירות".

לכתבה המלאה >>
 
 
שלכם ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון