יום ראשון, 14 ביולי 2013

יש אליפות!

יש אליפות!
פורסם באתר בתאריך: 09/07/2013
קבוצת הכדורגל של עין נקובה זכתה באליפות מטה יהודה לבוגרים * בקטגוריית הנערים נרשמה זכייה היסטורית ללוזית * ומה בנוער? אליפות למארחת מזנוח 


חגיגת כדורגל במטה יהודה. שלוש אלופות חדשות הוכתרו בשבוע שעבר עם סיום טורניר הכדורגל. קבוצת הבוגרים של עין נקובה זכתה באליפות מטה יהודה לאחר ניצחון בגמר על מחסיה, קבוצת הנוער מזנוח זכתה בתואר לאחר ניצחון על נחושה וקבוצת הנערים של לוזית רשמה זכייה היסטורית על חשבונה של זכריה.

....
מוטי כהן, רכז איגוד המושבים, מסר: "עם סיום הטורניר אני רוצה להודות להנהלת המועצה והעומד בראשה משה דדון על תרומתם והכוונתם לקידום הפעילות הספורטיבית ביישובי האיגוד. תודה גדולה למר איציק אליה, נציג איגוד המושבים על עזרתו ותמיכתו, למחלקת הספורט במועצה ולענ"קים שפעלו להצלחת הטורניר".

"כל אחת מהקבוצות שעלו על המגרש הביאה גאווה רבה לכלל יישובי מטה יהודה", סיכם ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון. "יש כאן לכידות, משחק הוגן, רוח ספורטיבית לצד ההישגיות והרצון לנצח. זהו מפגש פנטסטי של תושבי המועצה שגם נהנים וגם מתחרים. אנו מברכים את הקבוצות הזוכות מעין נקובה, מלוזית ומזנוח. מטה יהודה על המפה, גם בספורט".
....


שלכם 
ראש המועצה האזורית מטה יהודה