יום שני, 15 באוקטובר 2012

לראשונה במטה יהודה: חצי מרתון


לראשונה במטה יהודה: חצי מרתון
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 10/10/2012
מאות רצים צפויים להשתתף באירוע הריצה הגדול בדרך היין של מטה יהודה * לאחר שלוש שנים בהן התקיים המרוץ למרחקים קצרים ייערך לראשונה חצי מרתון היקבים הראשון (21.1 ק"מ)

נכנס יין, יצא חצי מרתון: שלוש שנים לאחר שיצא לדרך מרוץ היקבים במסגרת פסטיבל היין המסורתי, יירשם השנה שיא נוסף במטה יהודה כאשר לראשונה ייערך המרוץ במתכונת של חצי מרתון (21.1 ק"מ) ובו צפויים להשתתף מאות רצים מכל רחבי הארץ. המרוץ יתקיים ביום שישי (26 באוקטובר) במסגרת אירועי פסטיבל היין ה-14, ובו ישתתף כמדי שנה גם שגריר ליטא בישראל, דריוס דגוטיס.

המרוץ ייצא ממחנה מעצר לטרון הסמוך לקיבוץ נחשון ויעבור באזור המרהיב של עמק איילון, בין כרמים, מטעי שקדים, דרך היישוב בקוע, קיבוץ הראל, יקב קאלו דה גת, אנדרטת אלכסנדר וני, פאתי יקב לטרון ובחזרה. המסלול חולף על אתרי מורשת היסטוריים, דרך בורמה ועוד. עמק איילון,  המקום בו ניצח יהושע בן נון את חמשת מלכי האמורי, הוא גם המקום בו התרחשו קרבות קשים במהלך מלחמת השחרור כדי לפרוץ את הדרך לירושלים הנצורה.

המרוץ ייערך במעמד ראש המועצה משה דדון, שיזניקו. דדון אמר השבוע, כי "מרוץ היקבים הוא אחד מאירועי השיא של פסטיבל היין המסורתי, ממנו נהנים אלפי אנשים מדי שנה. אצנים מכל רחבי הארץ מוזמנים להכיר את הנופים המקסימים של מטה יהודה, הפעם בחצי מרתון שעובר בדרכים ירוקות ויפהפיות".

לוח זמנים:
.....

לכתבה המלאה >> 
דמי הרשמה לחצי מרתון:
תושבי מטה יהודה: 40 ₪ בהרשמה מוקדמת, 50 ₪ ביום האירוע.
תושבי חוץ: 80 ₪ בהרשמה מוקדמת, 100 ₪ ביום האירוע.
 
 
שלכם
ראש המועצה